Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да разбера кой точно лагер вие

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да разбера кой точно лагер вие

    Вие ми лагер на главината. Но кой точно? В купето не мога да преценя дали е от пред или от зад. като карам с над 50 км и почва едно буботене. Знам, че е лагер, но не могад а разбера кой.

    Натоварвам в завойте предницата за да чуя дали се усилва при ляв или десен завой, но не. Все едно и също. Вдигах предницата на крик. Вътях колелата, проверих за луфт, чрез натискане на колелото вав всички посоки, и уж няма.

    Съвет нещо?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    Вдигаш едното колело на крик осигуряваш добре колата намираш си помощник, той влиза пали колата на 4 или пета вдига около 80-120 км натиска съединителя и гаси двигателя, а ти се ослушваш за шум. Щум винаги има за това повтаряш прецедурата и с другата гума ако шума е еднакъв значи вероятно проблема не е във предницата .
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      И аз го имам същото, но е отпред, предполагам че десния лагер, щото на ляв завой леко ми се усилва.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Novachev
        Вдигаш едното колело на крик осигуряваш добре колата намираш си помощник, той влиза пали колата на 4 или пета вдига около 80-120 км натиска съединителя и гаси двигателя, а ти се ослушваш за шум. Щум винаги има за това повтаряш прецедурата и с другата гума ако шума е еднакъв значи вероятно проблема не е във предницата .
        Аааа ами ако певъти и другото предно колело? Не ми се ще така ;(
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Това е диференциал не може да превърти другата гума такъв филм няма освен ако диференциала не е със заварени лагери а това ще го усетиш повярвай.
          156 1,8 ТS 99
          Nissan Murano 2005

          Comment


          • #6
            Отиваш на майстор
            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

            Comment


            • #7
              Ако го направиш кажи ми дали става и може да се разбере за да съм сигурен и аз.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ
                Ако го направиш кажи ми дали става и може да се разбере за да съм сигурен и аз.....
                Бе то, че ще стане ще стане. Ама трябва да я закрепя здраво да не може да тръгне на пред.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  е тая ръчна нее за украса колега,пък сложи и трубчета за посигурно и с леко подаване на гаста не рязко.така ще стане няма какжо дасе плашиш.успех
                  Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                  Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                  Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                  Comment


                  • #10
                    Ами не вият и двете колела. Явно трябва товар. Или другия вариант е да е заден лагер.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Ако гасиш двигателя и не вият значи проблема не е във тях или пак може да е в предните колела но в самите гуми или в задните главини те се разбират по лесно.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #12
                        Аз не съм гледал джантите как са. На еидн приятел аудито му виеше по същия начин и се оказа крива джанта. Като сменям гумите другия месетз схте ги накарам да ги прегледат добре. Естествено ако не открия лагер за смяна.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          мойта и тя вие така,ама съм сигурен от къде е (предна дясна) щото е изядена на места ина 80-120 ми бие страшно гадно.затва карам 50-150 и не ги сменям щото си търся джанта ама нещо не намирам...
                          Аlfa156 1.8TS 2000

                          Comment


                          • #14
                            При същия проблем на 155 ми смениха предните лагери на главините ,ама същата работа! Сега присъдата вече е скоростна кутия или диференциал! Там вече си ... мамата.
                            ...
                            155 1,6 TS 16V `96
                            166 2,4 JTD `99
                            147 1,9 JTDm 8V `07

                            Comment


                            • #15
                              oem, на мен ми се струва че или си си купил много счупена кола или се чудиш как да я счупиш.Не и се утулвай толко,имам чувството че не спиш спокойно зради тая кола.Карай там и като се счупи нещо тогава сменяш а не само да разпитваш тука и всеки да ти казва смени тва смени онова и само да и наливаш пари!Еби и майката и пачницата, на 10г. е все пак не е като да е чисто нова!
                              Алфа Ромео 156 1,8TS/ГИ EasyGas

                              Comment

                              Working...
                              X